Party

Igår var jag på film inspelning direkt efter jobbet. :) Heheh det var roligt vi drack massa champagne och festa. :)
Sen gick jag till Linda och sa hejdå för hon är ju påväg till Kuba nu. :/ :) Hehe avundsjuk som faan men jag hoppas hon får skojigt!

Sen gick jag och Erik till Star Lounge och drack lite. Vi träffa även min bror och hans kompisar utanför som jag stod och prata lite med. :) Hehe

Vi var ju as sugna på att dansa så när klockan blev tillräckligt mycket och vi var redo så gick vi till Joar och dansa loss. :D Där träffa vi Poya & Pierre också! :D Hehe det var skojigt och vi dansa till klockan 3. :):)

Idag är Anders inte på topp.. snorig och jäklig! ;) Hehe så jag var och köpte lite bli-frisk-grejer. :D Hehe
Så nu när jag åker och jobbar så får han se till att bli frisk. :) Idag ska jag jobba kväll i serveringen, det var länge sen jag var i serveringen. Hehe :D Ska bli spännande. :)

Får se när jag slutar vad man ska göra då. Om det blir att åka hem och sova eller typ festa. :) Hehe det får vi helt enkelt se senare.

Nu måste jag åka för jag ska förbi ica igen. :) Hejhej!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0