öron

hahahhaha, okej. Jag fick nyss höra av Anders att min öron ser konstiga ut... :/ Hahahahha VAAAA?? hehe men men han är tööönt! ;) Hehe jag tycker om de iallafall..

Jag och Linda var ju och tränade tidigare idag. Det gick bra.. men vi blev lite sega på slutet. Hehe men men bara att köra extra hårt någon annan dag. :D Hehe

När jag kom hem slängde jag mig i duschen och sen var det bara att klä på sig och gå ut i det härliga vädret igen.. Asså... seriöst. Det här vädret är verkligen inte okej!! :( Hmm... men men det är snart över (typ om 4-5 månader!) Skojigt värre! :)

Då åkte vi och handla mat.. sen käka vi. Det var smarrigt, blev mätt som faaaan. :P Hehe det är bra.
Nu sitter vi i soffan och kollar på tv. Det går bara skit på tv på onsdagar... HATAR DOM!! :/ Blää. Men snart börjar Roast det är skojigt. Så det måste vi kolla på och sen är det dax att sova för jag börjar jobba tidigt imorgon.

Hoppas det inte är sånt hät väder imorgon när jag ska åka till jobbet... det är lite småläskigt att köra då. Speciellt när det kommer idioter i lastbilar och kör om i 190 när det blåser och sånt! Tänk lite på andra. Men men det ska väl gå bra.

Jag måste klippa mig snart.. kom på det på gymmet när Linda träffa hennes frisör. Måste ringa till Maria och boka tid. Det är fan på tiden, slitet som tusan. Eller såå slitet är det inte men liite. Så det får jag fixa imorgon om jag kommer ihåg. :)

Nu ska Anders ha datorn ett tag innan roast. Så hej hej! :D:D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0