Onsdag...

Idag har jag jobbat.. det gick bra. Jag slutade vid tre..då åkte jag hem och tog det liite lugnt i typ 10 minuter..
Sen sprang jag upp till vinden och letade fram massa vintergrejer som kommer behövas snart när det kommer bli fett kallt. Sen tog jag bort lakanen från sängen. Sprang ner till tvättstugan och tvättade det.

När tvätten var klar och sängen ny-bäddad böt jag om och gick och träna. :D Var där i 1,5 timme. Efter typ en halvtimme kom Linda också. Skojigt..har ju tränat själv flera gånger nu. Det är ganska skönt men liite tråkigt också. Läängtar till sötisen ska börja träna också. Då kan vi mysa på gymmet! Hihi, en svettig kram lite då och då ;)

Sen skyndade jag mig till Ica mitt i stan så jag skulle hinna handla lite innan de stängde. :) Jag hann! Wiiiie
Hann komma hem och lite så så ringer Linda och kan inte komma ut från gymmet..så då fick jag springa ner igen och åka dit och få ut henne. Sen var det dax att laga mat.
Det blev pasta med kyckling & sweet-chilisås. :P Det är muuuumsigt!

Medans jag lagade mat vek jag tvätten och diska. Faaaan så effektiv man kan vara ibland. Nu är jag trött som en fitta!! Jag vet att man inte säger så, men jag tycker det är ett skönt ord att säga, det är nog mitt favvo-ord! Hahahahah eller?!??! Jaa jag är liite knäpp ibland men det hör till!

Nu sitter vi framför tvn och glor...det går seriöst INGET bra på tv ikväll!! :/ Skit tråkigt ju! Hmm.. aja kanske ska ta en kvällsfika så här typ mitt i natten. :) Hehe Sen är det sov-time som gäller för jag börjar jobba tidigt imorgon.

Godnatt!!

/Jasmine



Är hon knäpp eller?? Hahahah ser ut som Anders tycker så! Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0