Mysig söndag :)

Hade ju dans träning idag.. det var super skojigt! :) Hihi Vi har kommit lååångt på den dansen vi gör med Marcus och det är fett kul. Vi är på G nu asså!! Hahaha :D

Efter dansen åkte jag till Ica mitt i stan och handlade liite sen hem och kolla lite på tv med Anders och duscha. Nu är Pierre & Gabbe här och vi sitter och röker vattenpipa och kollar på tv med massa gott att äta. :P hehe

Imorgon börjar en vecka full med jobb och träning! :D Köra hårt på jobbet..ska vara hos Carina den här veckan också. Och när jag kommer hem går jag till gymmet och kööör!! :D Heheheheh Ska nog sola liten i veckan också så man blir liite brun. Hihi.


     
Tog liite kort igår innan jag gick och parta, bilden på ögat är ju fett cool att man ser varje hårstrå och det är fotat med min mobil!! :D Hehehe den är ju ganska bra ju. Hihi =)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0