Morfar väckte mig

Nyss ringde morfar och sa att han stod utanför porten.. sen kom han upp. Och även fast han hörde att jag var vaken och hemma så la han pappret i brevlådan.. Hahaha skööön. Men då öppnade jag dörren och sa hej. :D Hehe

Igår skulle jag ju powernapa liite men så blev det ju inte. När jag sa att jag skulle det var jag vaken ganska länge till och vid tio orkade jag inte hålla ögonen öppna så då ställde jag klockan på halv elva för då tänkte jag vakna och diska. Men nej nej..när Anders kom hem som jag fortfarande :) Hehe då var jag vaken ett tag men det var inte länge sen somna jag i soffan igen. =) Han väckte mig vid typ ett och sa att jag skulle lägga mig i sängen och sova. Men då var det ju Roast på Berns som vi kollade lite på sen däcka vi fort som faan! :D Hehe

Men nu är jag ju vaken så ska snart gå och träna massa. Funderar om jag ska diska innan eller efter.. hehe det får vi se! =)

/Jasmine

                            
Jag vill åka utomlands och bli brun och ha det sköönt!! Det är så kallt här :/ Är ju avis på Linda som åker till Kuba snart!! :( Jag vill också ju!! Men men får leka i snön istället!! Hahahah Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0