Massage

Idag har jag jobbat, började tidigt imorse. Det var jag & Jennie som körde idag. :) Det har gått jättebra. Jag börjar verkligen komma in i det nu. =) Hehe det är ju bra. :)
Idag var det massage dax på jobbet igen. Så precis innan jag slutade fick jag en halvtimmes massage!! :D:D Wiiie det är såå sköööönt. Hehe idag var jag nog ganska trött för jag tror att jag typ somna. Hahahaha kände hur hon höll på men jag typ drömde samtidigt. Måste ha varit i något mellanläge. Hahaha ;)

Nu när jag kom hem har jag hjälpt Azad att bära en tv. :) Hihi NU ÄR DET SERIÖST BARA 1 DAG KVAR!!!! fÖR PÅ ONSDAG FLYTTAR VI!! :D:D:D Så ikväll måste jag försöka packa lite. :) Hehe vet inte riktigt vart jag ska börja.. och Anders jobbar sent typ alla dagar. :/ Hmm.. vi skulle jobba ungefär samma tider den här veckan. Haha Men men får fixa det ändå. :):)

Jag är glaaaaaad, det kommer bli såå himla skojigt!! =) Först att vi flyttar tillsammans till en ny lägenhet och att vi får Azad som granne. :) Hihi skönt att veta vem man får som granne så man inte får något jäkla pucko..han är ju ändå ganska okej! ;);) Mohahha Nej men det kommer bli bra och roligt!!

Nej nu måste jag faan ta och göra något så vi hinner packa allt. Men först... gymmet!! :D Hehe har ju inte tränat på hela helgen (förutom dansen igår) :) Så ska dit en stund nu och köra. :)

Hejhej

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0