massa snö

Är det ett skoj eller??? Det är ju huuur mycket snö som helst! :( Det bara snöar och snöar..tar aldrig slut! :/ Aja..

Igår slutade jag jobba 00.30. Då var det inte så skojigt att åka hem, halt som faan. :/ Men det gick bra körde ganska sakta hem. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Kolla liite på vad jag ska köpa för julklappar.. grejen är den att jag brukar vara klar med alla julklappar för läängesen annars men nu har jag fan inte ens börjat.. hmm, inte okej!! Men får väl ta tag i det nu. :) Hehe vet iallafall nu vad jag ska köpa till alla. :D:D

Idag är det ju första advent. Och jag har inte julpyntat något hemma.. :(:( Men det är ju för att vi flyttar på onsdag så då ä det ju lite onödigt att sätta upp allt fint och sen ta ner det direkt.. men det känns liite tomt. Hahaha Men jg hinner väl fixa fint hos oss innan jul. :)

Ikväll är det dans som gäller.. börjar om en timme. :):) Hehe det ska bli skojigt!! :D Måste försöka hinna äta något först, annars kommer jag dö. Hahahah Så ska fixa något nu och sen gå till dansen. :) Wiiiie hihi

Efter dansen får vi se vad som händer.. ska fixa lite saker på datorn, sen vet jag inte riktigt vad som händer. hehe första advents-mys kanske!? ;) Hehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0