måndag

Idag är det måndag!! Ville bara säga det om ni inte visste det! ;) Hehehe

Imorse började jag jobba vid 06.00. Så det var upp med tuppen som gällde. :) Hehe Det var faan halt på vägarna idag. Men det gick bra. Sommar tack!! Skulle vara så sköönt. Men men får väl lov att stå ut med det här typ 4-5 månader till! :/ Hahahah

Idag var jag & Jennie själva.. men det gick super bra. Det var ganska lugnt och vi är ju sååå jävla snabba så det var lite slapptid då och då. :) Hehe så ska man inte skriva om någon på mitt jobb skulle läsa. Heheeh Men vi gjorde ju mycket fast fort! ;) Hihi Så det blev en ganska tidig dag idag. Vi slutade vid två.

När jag kom hem så fastnade jag ju så klart liite vid datorn. :D:D Men man måste ju få ta det lite lugnt också. :)
Vid halv sju ungefär gick jag till gymmet. Asså.. jag hatar verkligen vintern. Jag höll ju på att halka typ fem tusen gånger på vägen dit. Och då behöver jag ju typ bara gå över torget så är jag framme. Blääää för snö, kyla, is och att det blir mörkt så fort. Men men skit samma. Det gick bra att träna.. idag var det ganska mycket folk där.. jag brukar ju vara ganska bra på att pricka in träningspass när jag typ är själv. Men jag köörde på. Kondition, mage och ben. :) Asså.. jag har inte tränat armarna på typ en vecka men jag har ju för faan typ träningsvärk efter jobbet bara. :D Hehe Att dammsuga i flera timmar och allt det där är fan jobbigt för armarna. Hehe så armarna tränar jag på dagen på jobbet och resten av kroppen på kvällen på gymmet. :P Mohahha

Nyss kom min sötnos hem.. men han gick lika fort och kommer strax igen med mat!! :P Muuuums. Hihi Har jag världens bästa eller vad?!? <3 Hihi Det är mysigt att ha han här hemma varje dag.. jag är väldigt glad att det blev såhär, det tog ju liite tid innan det egentligen blev något seriöst men väntar man på något gott (och låångt) väntar man aldrig för läänge! ;) Hehehe Och nästa vecka kommer nog en suuuuper skojig grej hända! :D :D Wiiiie läängtar. Vill bara få ett riktigt svar nu så vi verkligen vet att det kommer bli så och när. :D

Nej nu är plutten här med mat! Så nu ska vi äta! :D

Pussss

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0