Carina Lindholm <3

Direkt när jag sluta jobba åkte jag och Anders ut till Härnevi kyrka och tände två ljus. ♥♥ Såna här dagar är jobbiga och det betyder massor att du följde med ut dit. För att åka själv en sån här dag är svårt.
Taack gubben! ♥

Det är ju Alla helgons dag idag.. alla kyrkogårdar är såå fina en kväll som den här. Men jag tycker det är hemskt och sorgligt att alla bara kan träffa dig på det sättet!
Som de som aldrig har träffat henne kan aldrig göra det heller.. :(

Tänk allt som har hänt som du har missat, barn som har födds, folk som har gått bort, hur alla växer och blir stora, går ut skolan, tar studenten, födelsedagar, jul, vi flyttar hemifrån, skaffar killar.. mm. Och tänk ALLT annat som kommer hända i våra liv som du inte kan vara med och se. När allt som ska vara såå kul händer som tex. studenten, 20-års dagar, flytt ...känns det ändå såå tungt att du inte är med!

Något som alltid kommer vara svårt är hur allt var på slutet.. Jag är ledsen för allt det!! Det är nog det som känns mest.. visst du finns inte med oss längre och det är väl något man får acceptera fast man inte vill men att man inte fick något riktigt avslut, fast jag hade kunnat få det känns jobbigt som faan. Hur kan man vara så jävla dum?? 

Att säga hejdå till folk man tycker om och älskar är såå himla viktigt.. även om man är arg eller sur så säger man det ändå. Det ska vara självklart, men det är inte det för vissa.. det är inte bra!! Och även att berätta för de man tycker om att man faktiskt tycker om de är viktigt också. Vissa tänker inte så men man kan aldrig säga det föör många gånger!

En annan sak som är jobbig är den sista bilden jag har av dig.. den bilden kan jag aldrig sluta tänka på. :/ Hur kan man låta ett så liitet barn få se något sånt?? Och visst.. jag hade kanske ångrat mig om jag inte gjort det men ändå. Det är inte okej!! Men men nu sitter den bilden alltid fast längst bak huvuden... :'(

Jag saknar dig såå oerhört mycket.. man kan inte ens förklara. Det gör ont hela tiden och det går inte en dag utan att jag tänker på dig! Men vi kommer väl ses någon gång i framtiden, det MÅÅSTE vi! Jag kommer alltid älska dig mest av allt!! Du är min ängel.

Saknar & älskar dig mamma!! ♥♥♥






/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0