Jäklar...

Idag har jag jobbat.. är fortfarande med Carina. Det har gått super bra.

När jag kom hem så tog jag det liite lugnt framför tvn & datorn. Sköönt att få sätta sig och vila liite :) Hehe Nu har jag nyss lagat mat. Asså vad händer egentligen?? Jag HATAR ju att laga mat och har ju typ lagat mat MAX 20 gånger på typ ett halvår. Hahah det är INTE okej!! Men igår lagade jag ju mat och idag! Wiiie :D Hehe
Men men det är ju bara bra både för hälsan och ekonomin att laga själv. :D Hehe

Jag vill att de ska ringa nu och säga hur det blir.. hur i helvete kan det ta så här lååång tid?? Asså, nu får de väl ge sig och ta och jobba liite så det händer något. Vill ju bara höra JA eller NEJ så vi vet exakt hur allt kommer bli. Hmm.. sist fick jag reda på det efter 5 minuter.. nu har det gått typ två veckor om inte mer. :/ Driver de eller?? Har de glömt bort oss eller?? :(  Aja.. får försöka att inte tänka på det så mycket och hoppas på det bästa!!

Idag har jag INTE tränat.. hahaha va faaan hände?? ;) Kände att jag absolut inte pallade det idag. Men jag har ju varit duktig och tränat varje dag den här veckan. :D Wiiiie Beach 2011 ska bli gryyym!! Hehe hoppas jag iallafall. :) Men imorgon är jag ledig så då ska jag gå och köra håårt på gymmet direkt när jag vaknar har jag tänkt. :) Hehe

På tal om hälsa och sånt.. jag har ju en grej jag måste fixa till nyår. Och det har blivit mindre.. inte as mycket men inte lika mycket som förut. :D Hihi Nu har ett paket räckt i tre dagar...vänta nu, I 3 DAGAR!!!  Wiiiiehooo. Det är ju fett bra!! :D Men det är en låång resa kvar...ungefär fyra varv runt jorden innan jag är heelt fri. Det känns som det kommer bli jobbigt och kämpigt men får väl försöka vara stark. :/ Kämpa på bara!! Heheh

Idag har jag varit fett trött... eller jag var ganska pigg imorse men sen under dagen blev jag skit seg. Tänkte att jag skulle powernapa lite när jag kom hem från jobbet men det blev ju inte riktigt så.. fastnade framför datorn. ;) Haha. Men nu tänkte jag vila liite och sen när jag är redo igen ska jag diska. Min sötnos kommer hem sent idag.. :/ Hmm, lite tråkigt men är ändå glad att han kommer hit, hem till oss varje dag! :D:D Hihi Det känns bra som tusan!!

Nej dax att powernapa liite. :)

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0