förändring

Idag har jag gjort en sak som kan förändra mycket för oss.
Det skulle bli hur bra som hellst och det känns verkligen som att jag vill ta det steget.

Det enda är att jag nog är liite nojig att det inte ska bli bra och att vi inte ska trivas. Men det tror jag nog att vi skulle lösa lätt. Så kände jag ju här också men nu trivs jag ju bra och det är mysigt.

Nu ska vi inte bli allt föör glada i förskott men det känns ändå bra och kul. Får se vad Anders säger om allt bara. :) Men jag tycker att man inte kan hålla på och vela fram och tillbaka allt för mycket.. man lever bara en gång och man ska ta lite risker. ;) Visst är det ett viktigt beslut och man måste vara säker. Men jag känner mig säker.. hoppas bara sötisen också gör det. :)

Nu ska jag ner på stan och sen ska jag nog åka till Västerås ett tag. Jag kommer tråka ihjäl här annars. hahaha
Hejdå.

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0