filmkväll

Vi har nyss kollat på film.. det blev gladiator. Den var väl okej men liite för mycket dödande för min smak.. de slaktar ju faan alla som är i deras väg typ.. det är hemskt. :/ Men men den var ganska bra.

Vissa saker förstår jag bara inte och kommer nog aldrig göra det..
Är det såhär det kommer vara?
Kan en sån liiten grej göra sååå mycket?
Är det värt det?
Är det värt att sluta med något bara för att kunna få något annat??
Ibland vet jag ärligt talat inte... vad ska man göra, vad ska man välja?

Aja.. de som är kvar då får väl heelt enkelt se hur allt har blivit..

Nu är det väl strax dax att sova lite. När vi vaknar ska jag göra en rolig sak, får väl se hur det blir. Skulle vilja det mest av allt och tilsammans med dig, det kan inte bli bättre.. men vi får helt enkelt se hur allt blir. Jag vill inte bli för glad i förskott men det känns bra nu iallafall. :)

Godnatt!

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: fashioncorner by linda

Hmmm. Jag fattar ingenting? Säg sen?

2010-11-04 @ 10:08:29
URL: http://llinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0