...

Det är ganska skönt att vara ledig såhär mitt i veckan..men det är sååå jävla tråkigt att vara ledig när ingen annan är ledig. Jag blir ju rastlös DIREKT!! :(

Och nu när jag sitter här i min stoora soffa heelt själv och är rädd som ett as vill jag ha dig här hos mig.. bara kunna sitta bredvid dig, prata med dig, kunna krama om dig och veta att du finns vid min sida! Men det gör ont när jag vet att det aldrig mer kan vara så!! Varför ska allt vara så orättvist för?? :/ Visst att det finns många som  som har det hur jobbigt som hellst men det här känns såå mycket än idag.

När ska smärtan försvinna?? Eller jag vet att den aldrig kommer försvinna men när ska det bli liite lättare??
Jag måste verkligen ha full fart i mitt liv heela tiden för att inte tänka på att det är jobbigt.. klarar liksom inte riktigt av att vara så här rastlös och verkligen inte ha något att göra för då kommer du upp i mitt huvud DIREKT!! 
På lördag är det ju allahelgonsdag.. så då ska jag åka ut till dig och tända masssa ljus!!!
 
Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0