!!!!!!

Idag var jag ju och tränade liite. :) Det gick bra. :) Men innan jag gick och träna kom sötisen hem.. hehehe tidigt idag! :D Det är skojigt!  Jag körde på på gymmet i en timme med massa kondition. :) Yeeeah

När jag kom hem igen så käka jag mat.. det var smarrigt! Nu känner jag att jag är lite hungrig för det är ju det enda jag har ätit idag. :/ Hmm.. men skit samma jag kan vänta till imorgon! Hahahah

Efter maten så kolla vi lite på tv och så. Sen däcka vi i soffan.. Hahah faan vad trötta vi är hela tiden! :D Hehe fattar inte.. vi skulle kunna sova huuur mycket som hellst typ. Men det är skönt och när jag börjar tidigt hela tiden sover jag ju aldrig tillräckligt mycket. Även fast jag går upp tidigt varje dag så är jag oftast inte trött på kvällarna.. :/ Inte så bra.. och kan inte somna så lätt när jag väl går och lägger mig. Så nu har jag varit trött som faan någon dag. Hehe men imorgon ska jag sova ut som tusan. Hehe :D Inget ska få störa mig och min sömn! ;) Hihi

Sen var det två otåliga tjejer (Linda & Anjana) som ville kolla på film så jag gick och duschade och fixa mig och gick till Linda. :) Vi kolla på Snabba cash och Love happens fast vi hängde kanske inte riktigt med i någon så man fattade inte så mycket. Fast vilket dåligt slut snabba pengar hade. Seriöst.. vad hände Lovisa?? Det vill jag ju veta nu, nu, nu!! Lilla gumman ska ju inte sitta själv där. :( Men hon klarade sig nog.

Lite innan tolv fick jag skjuts hem.. och sen dess har jag suttit här. Framför tvn & datorn. Hahahahhaa rooooligt! Eller? No noooo. Jag är rastlös som faaaaan. Men är inge trött heller annars kunde jag ju gått och sovit lite. Men men man kan ju inte alltid ha super skoj även fast jag vill det. :D Kan ju vara lite bra och skönt att ta det lite lugnt ibland.

Nu kom Anders hem.. skojigt! :D:D

Jag fick ett bra mail idag!!! Så nu hoppas, hoppas jag på det bästa och håller alla tummar jag har!! :D Hehehe Men det kommer nog bli bra.. Vi har ju planerat massa så nu får vi se till att det blir verklighet för det skulle vara sjukt skojigt! :D Hehheheeh

Nu ska jag ta lite luft och sen sova kanske. :)
Godnatt!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0