en annan grej..

Jag har ju en jättebra sak att berätta också.. Men ville inte skriva det i det andra inlägget..det var för hemskt för att lägga in något bra.

På onsdag nästa vecka flyttar jag & Anders!! :D:D Wiiiehoo.
Vi flyttar in i lägenheten bredvid (låååångt! ;) ) hehe det är en tvåa och det kommer bli fett braa! Sköönt som tusan.. den är större och så plus att vi inte ens behöver byta adress! :) Nice ju! Hehehe Och sen kommer vi ju få en skööning till granne.. Azad flyttar in i min lägenhet!! :D Hehehe Så ja vi kommer vara grannar med honom, det är dessutom vägg i vägg! Yeeeaaah :P Hihi

Det enda är väl att man kanske inte kommer sa Anders så mycket hemma.. tror nog att det kan bli en del tillverkning av musik när de bor bredvid varann. ;)  Hehe Men det är ju bara sköönt för mig! Får vara lite själv också! Hahahah neeeejdå.. gillar att ha Anders hemma.. vi träffas ju seriöst typ aldrig för vi jobbar mycket och nästan alltid olika tider.. :/ Men men det kan vara bra också. Hehe Det är bra om de börjar göra musik också.. för då blir de ju snart kända. När de är kända behöver de några dansare (Core) och sen är det bara för oss att ta världen med storm. Anders & Azad tycker ju om SHM.. så jag tycker de ska bli lika stora som de och åka världen runt och spela så följer jag med och dansar och blir en av de "svenska hollywoodfruarna"!! Yeeyeye :D Hehe skulle vara coolt.
Men jag är nöjd som det är nu också :) Hihi

Jag ser fram emot som faaasiken att vi ska flytta. Skönt att vi inte ens behöver packa typ.. bara att öppna dörrarna och bära över ;) Hahahahah vi "gör en Linda" :P Hihihih
Och vi har ju typ planerat allt redan.. hur det ska se ut och vad som ska stå vart och allt! :D:D Hehehe skojigt som tusan.

Nu tänkte jag att jag skulle palla mig till gymmet och träna lite kanske.. men jag kommer ju seriöst blåsa bort på vägen dit. Men men för ta mig i kragen och klä på mig massssa kläder och gå dit! :) Heheh

Hej så länge. Tjarååå

Pussss & knull mitt hjärtegull! Yeeeeyey

Asså jag orkar inte.. hehe Övertrött som faan och fortfarande rastlös i benen efter två timmars bilsittning. Hehehe Men men skit samma. Nu går jag. Hejdå!!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0