Det gör ONT!!

Idag har jag jobbat.. kom hem för ungefär en halvtimme sen. Det har gått bra att jobba.. äckligt trött nu bara. Började ju tidigt igår, somna sent inatt och sov fyra timmar och sen idag har jag jobbat tio timmar. Det är liite jobbigt efter ett tag.

Hela dagen idag och igår har jag haft fittigt ont exakt där hjärtat sitter fast på andra sidan.. :/:/ Vad är det som sitter där förutom bröstet?? :( Det gör fruktansvärt ont. Fast inte hela tiden utan i vissa rörelser och det hugger till ibland. Någon läkare som vet vad det kan vara??

Vid sju ska jag tvätta så all smutstvätt är ren imorgon när den ska in i andra lägenheten! :D:D Det är imorgon det gäller. :) Vid 09.30 ska vi skriva papper och så får vi nyckeln då. :) Wiiiie är spänd som faan. Det ska bli skit roligt! Hihi Azad var nyss här och lämna lite stolar. :) Hehe Jag är spänd både för oss och för Azad. Hehe fett kul allt kommer bli. Hihi

Men seriöst.. varför kan man inte bara få vara glad när man väl är det?? Allt går bra nu med lägenheten och snart är det jul och allt. Men såklart så krånglar min bil och jag måste lämna in den imorgon. :/ Har jag otur så måste de byta hela broms-grjerna. Det låter som det kan bli fett dyrt.. :( Det känns ju såå jävla bra så här innan jul och precis när vi ska flytta in i nya lägenheten. Fy faaaaan vad härligt!!
Så är det fan alltid. Är man glad över något och det går bra så kommer det alltid upp något som är mindre bra. Hmm... varför?? Vill bara vara glad men nu kommer jag bara gå runt och oroa mig över biljäveln! :/ Men men kör på bara..

Nu måste jag fan sätta lite fart och försöka få något gjort här. Hahaha Hej så länge! :)

Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0