:D

Igår när jag kom hem satt sötisen och rökte vattenpipa.. Fy faaan så sööt man kan vara! Hehehe heelt själv liksom. ;) Så när jag kom hem rökte vi liite och sen kolla vi klart på filmen jag råkade somna till sist. :D Hehehe är det inte jag som somnar är det Anders. Vi är nog seriöst sämst på att ha filmkväll. :D Någon däckar alltid.

När jag vaknade imorse ringde jag ett samtal som gjorde att jag blev liite gladare. :D Nu ska vi inte bli föör glada i förskott. Men det skulle vara såå perfekt. =) Men vi får se på torsdag exakt hur det ligger till :) Det skulle vara kul för oss.. hehe Kan inte sluta le.. går bara runt och tänker på hur det skulle vara om vi tog det beslutet. :D:D Hihi (asså, jag är INTE med barn) Hahahahahahaha :D:D Såg själv att man kanske kunde tro det men så är det inte iallafall. hehe ;)

Idag jobbar jag kväll.. men ska dit en halvtimme innan jag börjar för idag börjar jag dagen med en halvtimmes massage! UNDERBART!! :) Det är såå jävla skönt. :) Vill åka på spa en hel helg. Fatta härligt dte skulle vara. :D

Nej nu ska jag börja fixa mig så man ser ordentlig ut när man jobbar! Hahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0