Bra idéer

Idag har jag jobbat.. det gick bra. Jag var ganska mycket själv och fixade det mesta. :D Hehee Jag fick en nyckel idag så jag kan komma in överallt, hehe liite drygt att leta efter Carina eller Jennie varje gång jag måste öppna en dörr. :) Så då fick jag en nu. Men jag fick bara en lös nyckel och det var ingen som hade ett nyckelband eller något plus att jag inte ens hade fickor på mina brallor. Och jag är ju så slarvig ibland så då skulle jag ju typ tappat bort den. Så jag kom på fett smarta lösningen :D:D hahahahahahhaha Slänger in en bild på det.. ;) 

Direkt när jag sluta åkte jag hem..böt kläder (och strumpor för de var blöta av all snö) Hahaha
Sen åkte jag till Västerås och mötte upp Anders vid hans jobb när han slutade. Då åkte vi till Nisses och kolla på massa grejer till nya lägenheten. :):) Hihi Vi hittade massa skojigt. Lampor, tavlor, matta och lite sånt.
Efter det åkte vi till Ikea och kolla på allt vi behöver köpa. :D Hehe Där köpte vi också lite lampor, gardinstänger, hyllor och PEPPARKAKOR!! Muuuuums :P Hehehehe

Sen var det dax att åka hem för vi behövde vara hemma innan åtta. Då kom Anders kusin för Anders skulle fixa ett xbox. :D Hahaha så nu kommer han gå över från datanörd till tv-spels nörd ;);) Hehe nejdå.. det kan vara kul.
Jag blev hungrig så jag åkte och köpte mat till oss. :P Då käkade vi och så. Sen åkte jag till Linda och va med henne och Anjana. Hihi Oscar är söööööt.. tycker redan han ser lite större ut. :) Hihi Gurra är såklart också gullig med Oscar är så liiten. :) Jag körde hem Anjana på vägen hem.

Imorgon natt åker ju Linda till Arlanda och sen ska hon till Kuba i en vecka!! Jag erkänner att jag är liite avundsjuk!! ;) Det skulle vara fett sköönt nu asså. Komma bort från allt ett tag.. speciellt all snö och kyla. Hehe men jag hoppas hon får roligt och blir lite brun :D hihi jag ska nog gå och sola lite imorgon eller snart och leka att jag är med henne där borta. :D Hahaha

Nu när jag kom hem så blev det lite vattenpipa. Anders & Gabbe spelar fotboll.. asså inte på riktigt ute i snön utan på tv-spel. Hahahha Vissa spel är roliga som typ... nfs, gta och såna spel man slåss i. hehe men fotboll och sånt... usch :( Hahaha men de kan ju få roa sig med det där. :)

Nej men nu måste jag verkligen gå och sova för jag börjar tidigt imorgon. :) hehe sen ska jag spela in en film. ;) haha niiice! :D

Natti natti!

/Jasmine

        Jag tog ett måttband och knöt fast nyckeln i.. smart tycker jag! :D hahahaa    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0