blind???

Nyss duschade jag och efter när jag skulle ta bort sminket så var jag sååå trött att jag bara tog en flaska och utan att fatta något la jag det på ögat... fyyyy faaaaan vilken smärta!! Jag hade ju för i helvete tagit nagellackborttagning!!! Asså, skoja inte att det sved som ett jävla helvete! Och jag reagera inte på att ta bort det så jag stod där med det ett tag. Hahahahahhaha BRÄÄND TJEJ!! Hehe Men sen tg jag massa vatten på och nu är det ganska bra..svider lite fortfarande men det är okej. Men jag trodde seriöst ett tag att jag typ skulle bli blind för det gjorde verkligen skit ont! Så testa ALDRIG det!! ;) Hahahaha Fy fan vad mobbad.. liite pinsamt att skriva ut att man är så bränd men va faan skit samma! :D Hahahah

Anjana & Yosef kom ju hit och rökte vattenpipa.. vi kolla lite på tv och Yosef visa massa låtar som var bra. Sen kom Linda förbi en stund! :D Det var skojigt. Sen hittade vi en bra film på tv som vi kollade på. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette nu men de var bra. :) Men jag somnade ju sååklart lite i slutet. Hahahah ovanligt! :P
Men jag vaknade så jag hann se hur den slutade. :D Hehe

De åkte väl vid typ två.. då kom Niklas, Andreas & Josef och hälsa på en snabbis. Haha Det var skojigt. Och när de gick härifrån vid ungefär tjugo över två skulle de ju förbi Joar en snabbis! Hahaha vääärt! ;)
Fast en sån har ju jag och Linda gjort förut också...NYKTRA direkt från ett jobb och ner dit vid halv tre. Hahahah Aja..är man danssugen så är man! :D:D

Nu kom Anders hem också..skojigt! :D Men nu börjar jag bli ganska trött. Det svider fortfarande i ögat som tusan men jag ser så det är ju braa iallafall! Hehe Kanske ska kolla liite mera nästa gång..!!

Godnatt!

/Jasmine


                             
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0