ännu mera dans <3

Kom nyss hem från en partykväll på Joar. :)

Började ju med liiite träning vid fyra med Tomas. Sen när Sebbe kom åkte vi till Bro och hämtade upp Niklas. Då var det bara att packa ihop oss i bilen och dra till Stockholm. Vi mötte upp Andreas vid ett Mc donalds så han fick åka framför mig.. hahahah annars hade vi ALDRIG hittat. ;) hehe

När vi kom fram till skolan vi skulle ha dansuppvisning i tränade vi lite och gick igenom allt. Publiken bestod ju av barn.. årskurs 1-5. Hehe :D Men vi var nervösa ändå.. barn kan ju verkligen säga vad de tycker och tänker. ....men det blev verkligen ap-bra!! De var heelt galna.. skrek att de ville ha mer och "en gång till" bara efter första dansen. :) Vi körde ju fem stycken olika danser. Och de typ älskade det! ;) Hihi det är roligt som faan. Föräldrarna gillade det också. :)

När vi var klara var vi i vårat lilla omklädningsrum bakom scenen. Då stod det jätte många barn utanför och skrek. Hehe som om vi skulle vara värsta rock stjärnorna eller något sånt. :D Sen kom det in några killar och sa att vi var bäääst och villa skaka hand med alla oss. Hehe fy faaaan så sööta. :)

Det kom också fram massa som fråga om de kunde få våra autografer.. asså, är det någon som driver?? Sötare ungar får man ju leta efter!! :P Men tyvärr hade ingen en penna.. typiskt! ;) Hehe På vägen ut hade ju de börjat med deras disco så då gick vi ju igenom alla barn och det blev ju ett antal "high fives" då. Hehe så gulliga. Men jag förstår de ju för vi är ju heelt klart grymma. Hehehe :D

Sen drog vi hem.. släppte av tvillingarna i Bro. Jag och Sebbe höll på att dö av hunger (nästan iallafall) så vi tog en sväng förbi Max. :P Haha Sen körde jag hem honom. När jag kom hem tog jag det lugnt och prata liite med Anders i typ tio minuter innan han skulle gå och jobba. Då fastnade jag lite framför tvn.. en bra film men kommer inte riktigt ihåg vad den heter. :/ Hehe

Sen var det bara att fixa ordning sig igen och gå över till Andreas och parta. :) Hehe Fullt med folk. Men många gick hem sen så då drog vi ner till Joar och dansa loss i en och en halv timme. :) Det var jätte skojigt!!
Ääälskar verkligen att dansa! <3 hihi

Snart borde Anders komma hem. :) Har ju inte sett honom på fett läänge..visst typ tio minuter idag men innan det var det ett tag sen. Och då bor vi ju med varandra. Haha.. skuumt! Men när vi jobbar ju typ ALLTID olika tider. Börjar jag tidigt så börjar han sent och tvärtom. :/ Men men får ju sova med honom iallafall ;) Hehe Det är ju alltid något.

Nej nu ska jag nog sova.. skulle vilja gå och duscha men vette faan om jag orkar det nu! Hahahha Annnars brukar jag ju hoppa in i duschen efter Joar.. inte på populärt hos grannarna kanske men va fan spela roll ;) Hahahha

Nej nu ska jag fixa mig så jag är redo för sängen! :D

Godnatt!

/Jasmine

                                 
                                             Jag och min ääälskade klänning på Joars dansgolv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0