1:a advent

Jag fick liite 1:a advents mys iallafall. :):)

Dansen idag var super skojig.. vi hade en ny lärare idag som hette Jimmy. Han var super bra..det här kommer bli roligt! :D:D Hihi

När jag kom hem var Anders & Azad här hemma och spela tv-spel. Sen kom Pierre & Gabbe också. Vi rökte vattenpipa och de spela. Jag käkade lite mat och betalade alla räkningar. :) Hehe

När jag hade ätit och det kom Adrian & hans kompis också. :D Det var skojigt att de kom förbi. Träffar ju inte lillebror så ofta. :D Hehe Men nu var han ju tvungen att komma hit en sista gång innan jag flyttar. hahaha sen får han komma och hälsa på i lägenheten bredvid. :D Hihi Undra om det är någon som inte kommer tänka på att vi har flyttat och som kommer plinga på hos Azad..?! Hahahahha fett kul om någon skulle göra det. :):) Hehe

Vi måste faan börja packa liite snart, det är ju bara två dagar kvar nu! :D:D Hihihi snart är vi i full gång med flytten. Jag började packa ner alla smycken och sånt nyss.. men när jag väl börjar kan jag ju typ inte sluta så det får bli imorgon för nu måste jag verkligen sova för jag börjar jobba tidigt imorgon. :) Hehe Kan inte alltid vara uppe halva natten när jag ska upp.. fattar inte att det typ alltid blir så. :/ Hmm... aja. Nu ska jag lägga mig. :)

Godnatt!

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0